شرکت سپند سامانه حل مساله سپند را بهمراه مجموعه ای از آموزشها و مشاوره های مدیریتی در حوزه مدیریت نوآوری که بوسیله این سامانه قابلیت خلق اثر بر فرهنگ و اقتصاد سازمانها دارند به مشتریان خود عرضه میکند.


درباره شرکت سپند
شرکت سامانه پگاه نوآوران دانا(سپند) با تکیه بر توان علمی و تخصصی اعضاء خود در دو حوزه وب و مدیریت بدنبال ایجاد فضایی نوین در مدیریت کسب و کارهای بزرگ و کوچک میباشد. باور اصلی مدیران شرکت براینست که "تنها راه بهبود وضعیت جامعه ایران ایجاد بهبود در فضای مدیریتی کشور میباشد و این بهبود محصول رویکردهای خلاقانه به مفاهیم مدیریت نوین میباشد". برمبنای این باور فعالیتهای شرکت سپند در دو حوزه مشخص مشاوره های مدیریتی و خدمات نرم افزاری شکل گرفته است. در حوزه مشاوره های مدیریتی بیشترین تمرکز بر دو موضوع مدیریت نوآوری و خلق سیستمهای خلاق برای سازمانها و همچنین بازاریابی با تمرکز بر هویت دیجیتال کسب و کارها میباشد. در حوزه خدمات نرم افزاری شرکت سپند به تولید نرم افزارهایی پرداخته و می پردازد که مرتبط با دو موضوع ذکر شده در حوزه مشاوره هستند.

هویت دیجیتال
فضای نوین مدیریت و اقتصاد در جهان بشدت متاثر از فناوری است. بدون شک نقش تسهیلگری فناوری امری نیست که از دیدگاه مدیران تیزبین پنهان بماند. در دنیای کنونی که تکنولوژی اطلاعات و فناوریهای دیجیتال خالق یک جهان جدید بنام دنیای دیجیتال برای بشر شده است کمتر کسب و کاری یافت میشود که بدون حضور در این دنیا بتواند دوام بیاورد. از اینرو ایجاد یک موجودیت دیجیتال برای هر کسب و کاری امری اجتناب ناپذیر در دنیای امروز است.
نوآوری نظام یافته
در دنیای مدیریت نوین کمتر کسی را میتوان یافت که مقوله نوآوری نظام یافته یا همان تریز برای او آشنا نباشد. نوآوری نظام یافته که در نیمه دوم قرن بیستم متولد شد بسرعت جای خود را در اقتصاد شرکتهای بزرگ در دنیا باز نمود و بسیاری از تحولات خرد و کلان را در این شرکتها با خود بهمراه داشته و دارد. این ابزار کلید اصلی آموزش پذیر ساختن خلاقیت و خروج از قالب صلب ذهنی که قائل به ذاتی و فطری بودن خلاقیت است میباشد.
بازاریابی دیجیتال
ارتباط با مخاطبان با استفاده از ابزارهای دیجیتالی یکی از رویکردهای نوین ارتباط با مشتریان و بازاریابی در کسب و کارهای دنیای مدرن است که بازاریابی دیجیتال براساس همین رویکرد شکل میگیرد. بسیاری از مردم بازاریابی دیجیتال را با بازاریابی اینترنتی یا همان بازاریابی آنلاین اشتباه میگیرند. در بازاریابی دیجیتال هر ابزار دیجیتالی از قبیل تلفن، فاکس، تلویزیون، کامپیوتر و امثالهم میتوانند وسیله بازاریابی باشند ولی در بازاریابی آنلاین ...
استارتاپ متعالی
استارتآپ در اصل شرکت توپایی است که پیرامون تکنولوژی شکل گرفته و پتانسل رشد بالایی دارد. به شرکتهای نوپایی گفته میشود که با یک ایدهی ساده و اولیه شروع میکنند و به سرعت رشد مییابند و به درآمد میرسند. استارتاپها نهاده های اجتماعی انسانی هستند که در صدد رفع نیازی از جامعه هستند. شروع کار یک استارتاپ با انبوهی از ابهامات همراه است ولی بمرور ابهام زدائی شده و در صورت موفقیت به رشد سریع بسیار بالایی میرسند.